Chapter 46 we meet again? :)

- aa Det visade negativt! sa hon och man hörde hur lättad hon var.
-men vrf har du spytt såå mkt dåå? frågade jah oroligt och saktade ner farten
-vet inte,har bokat ett möte med Doktorn imorgon svarade hon
-ohh...behöver jah följa meed? frågade jah
-neee det ee lungt jah kan gå sj! vem fick du fotografera idag? frågade hon och lät uppspelt
-du kommer alldrig troo mig! sa jag.
-whoo?! frågade hon igen
-JUSTIN BIEBER!!!!!!! skrek jahhh!
-snälla säg inte att du dregla framför honom och om du gjorde det kommer jah att skämmas. sa hon och garvade åt sin egen mening.
-neejjjj och din humor är sjuk! sa jah och lät arg men det fungerade inte.
-lol! vad hände mellan err dahh?
-han bad om mitt nr och han kände igen mig som Harrys Styles Flickvän iiii! sa jag och hade värsta smile:et på mig.
-haha really? sa hon
-aaa jah lova- men jag hann inte avsluta meningen eftersom jag krockade in i nån.
-ouch...sa jag och kliade mig på huvudet.
-omg! im soo sorry! sa en kille.
jag tittade upp och jag kunde inte tro mina ögon.
-ohh..Hello Tiff! sa justin och sträckte fram sin hand
-hi Justin sa jag och tog tag i hans hand men just då kom nån blixt.
-omg come on Tiff! sa han och tog tag i min hand och vi sprang såå fort vi kunde men vi började sakta ner när vi hade kommit runt ett hörn.
-was that?....frågade jah och lät chokad
-yeah it was paparazzi im so sorry!
-no it wasent you're fault..im just have to text my firend that im okej. friend. sa jag och tog ut min iphone ur fickan som hade en spricka på den eftersom jah rammlade.
-Tiff let me buy u a new phone huh? that was my fault u know. sa han och pekade på skärmen.
-noo it's okey! i can still text and call . sa jag o log
-u sure? frågade han osäkert
-yeahh! but i thhink that i got to go home sa ajg och log mot honom
-well i tell Kenny to drive you home? my hotel just lives like 5min from here sa han o log.
-can u do that? it getting dark and i don't really like to go home alone then.
-yeah ofc come on! sa han och vi gick vidare
Dellinés Persvektiv.
Jag mår bra! bara rammlade och träffade på JB! kommer hem snart! puzz!
När jah fick meddelandet suckade jag och log lite alltid Tiff.
Efter en stund orkade jah inte mer slängde mig sj i sängen och knappade in Liams nr.
efter några signlaer svarade han.
-helloo! Hun! sa han med en glad röst!
-hiiii Handsomeee! sa jah
-how was you're day? frågade jah glatt
-well it has been great! u? frågade han.
-i have been home all day longg ssooooo boringg
-awww! didn't u have Tiff? frågade jah
-she was at her job and she is now on her way homeee sa jag
-oh poor uu! sa han med en bebis röst
-and u now Tiff have JUstin biebers phone nummber sa jag
-how? frågade han
-he came to the photo thing i think sa jah
-haha okey! sa han.
Tiffanys PErsvektiv.
-Thanks for the ride Kenny! byee!
-no problem! Tiffanyy! byee! svarade han och jag log till svars och stängde dörren.
-Jagg eeee heeeemmmma! skrek jah! och kastade av mina converse och jah hörde skratt från Delliés rum så jag gick in dit.
-dellie'? frågade jah o öppnade dörren
-oh Hi Tiff! sa hon .
Hon satt tydligen framför datan och skypade med Liam.
-hii Liam sa jah och satt mig brevid Dellié
-hello! Tiff! how are u?
-good u?
-me too!
-eh..sorry if im rude or something but are Harry There?


såå det blev ett mellan kap! tycks? kommentraaa för nästaa! puzz! xIda


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej! Grym blogg ni har! Ni frågade om ett länkbyte på min blogg och självklart så har jag länkat er nu :) Lämna gärna en kommentar när ni har länkat mig!

Svar: yup har gjort deet! kram.
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-21 @ 18:59:47
URL: http://allweneedisoned.blogg.se
Postat av: Felicia & Klara

Of course gör vi länkbyte! :D
Tror jag kollade in din novell igår och tänkte typ läsa den men var tvungen att gå och lägga mig! Coolt att du vill göra länkbyte nu! Kommentera på min när du har gjort så gör jag! Kram! Felicia och Klara

Svar: klar! kram!
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-21 @ 19:32:48
URL: http://weloveoned.blogg.se/
Postat av: ;P

den e super bra!!!

2012-11-21 @ 19:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0