Chapter 45 Pregnant?

Dellinés Persvektiv.

~Två veckor senare~
Jag öppnade försiktigt mina ögon och sträckte på mig,lukten av pankakor och jag satte mig upp snabbt och gick i väg mot köket.
-God Morgon! sa Tiff som stog vid spisen
-Morning...mummlade jag o satt mig vid bordet
-Skaru jobba idag elr? frågade Tiff
-nepp fick ledigt av bossen. hurså?? svarade jag
-bara undra men jag måste sticka iväg om 30min nån kändis skulle fotas kommer hem vid senast 4 sa hon och jag tittade upp mot kl och den var kvart i 11
Joo så här blev det..efter när killarna hade dragit på deras tour,nån vecka efter fick båda jag och Tiff ett jobb-erbjudande jag som modell o Tiff som fotograf,och eftersom killarna inte är här så var våran vardag ganska enkel, El,Em och Perrie brukade komma över men inte ofta eftersom de oxå hade jobb att gå till.
-okey...men vem ska jag dåå va med medans du jo- men jag hann inte avsluta meningen av att jag fort sprang in på Toan och spydde och Tiff var snabbt efter mig.
-Dell du måste till doktorn...det här har hänt flera gånger nuu? sa Tiff och klappade på min rygg.
-Tiff jag måste säga en grej....sa jag och spolade toan
-vadåå? svarade hon och tittade på mig.
-Du vet när vi var i Hawaii?
-mhhm?
-jag o Liam hade det "Där".... oskyddat...
-DELLL! är du seriös med migggg?! vrf?
-jag vet inte...och det var ett misstag men liksom....jag kanske är gravid..
-Dell jag måste till jobbet nu men du måste gåå och köpa ett test...sa hon och ställde sig upp
-jah skaa...gåå duu vi ses snart sa jag och kramade om Tiff
-ring mig såå fort du vet okej? hejdåå!
-aa lovar!
HOn tog på sig skorna och vinkade mot mig och stände igen dörren.
Tiffanys PErsvektiv.
Jag sj kunde inte fatta det...Tänk om dellié verkligen va gravid? jag o Harry hade inte äns pratat om det.
-Hello! Tiifanyy! sa Mark när jag kom upp till studion
-hi Mark! who is the big star that's comming in like 15minutes?
-Well it's Justin Bieber
-noo way! sa jag och mina ögon blev stora som golfbollar
-Oh u are a fan?
-eh....yeah...sa jag och mina kinder blev röda
-hahah just dont faint okey? sa han och skrattade
-i won't do that i think....omg i really Love this job! sa jag och gick o väg till system-cameran och jag hörde att Mark skrattade lite.
-HI Justin come on in! hörde jag marks röst säga och fort som attans ställde jag mig upp igen och tittade spänt på dörren och efter några sekunder såå kom inte mindre än Mark,Justin och kenny(hans liv-vakt)
-let me introduce Tiffany our best photographer and Tiffany this is-
-Justin Bieber i know sa jag och log ett snett leende
-haha okey. sa justin och skrattade
-well justin maybe u should change Clothes adn the we can start?
-yeah sure where are the dressing room? frågade han
-i can show u. sa jag och gick och han efter mig mig
-here! sa jag och öppnade dörren till ett omklädningsrum
- and the Clothes are already in there sa jag o log
-thanks! i will be done in about 3minutes and by the way can i call u Tiff?
-yeah sure! sa jag o log
-Tifff!! skrek mark
-i better goo se ya soon. sa jag och skyndade mig iväg till Mark
-yeah?
- have u check soo everything is working beacause it's not everyday Justin biebr the big star comes?
-yeah i have! sa jag o log!
-good! svarade han.
~Efter ´fotograferingen~
-We're done! good job! sa jag och justin kom fram till mig
-now i know who u are! sa han och jag tittade på honom konstig på honom
-u r Harry Styles's Girlfriend huh? frågade han
-hahah yeah! sa jag och skrattade löst
-wow u are much beautiful then the photos i have see'n
-oh thank you! sa jag och rodna
-can i have your'e number? im gonna stay in Lodon for like 2more weeks? and i think i need someone that know's Lonon
-haha yeah sure you're phone?
-here! sa han och gav mig hans mobil och jag knappade in mitt nr
-Justin! we have too go or we gonna be late for the interview skrek Kenny och stog vid dörren.
-i gotta goo! i''call u huh?
-yeah byee
-BYEE! sa han och gick iväg o försvann ut genom dörrarna.
efter när jag hade packat ihop grejerna och sa hejdå till Mark och de andra som jobbade där ringde dellié.
-heej! köpte du testet?
-aa och det visade-


sååå vad tror nii? kommer delliné vara gravid elr intee? haha sry att det här kap kom ut såå sent men vaknade med nack-spärr igår och det var första gången för mig! men det har läkt och jag mår bättre nuu men checka in min nya blogg om mitt liv www.idaquachh.blogg.se så kan du få veta mer om mitt liv o såå! :D

Puzzz!!! x Ida


Kommentarer
Postat av: :D

OMG MEEEER!!:D

2012-11-19 @ 15:13:46
Postat av: <3

Denna är as bra! såå djukt bra! fortsätt att skriva!! :* <3<3<3 :D

Svar: tackk! nästa kap kommer kanske senare idag elr imorgon! xIda
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-20 @ 15:38:43
Postat av: Sandra

Hade varit jätteroligt med ett länkbyte! Lägger till er i menyn direkt! Hoppas ni gör detsamma! :)

Svar: aa det ska vii! :)
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-20 @ 17:34:03
URL: http://dreamoutloud.blogg.se
Postat av: Bella

Hej! självklart vill jag göra ett länkbyte! :D I menyn och inlägg eller ? :) Kram!

Svar: Båda? :) gör min nu iaf! kram!
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-20 @ 17:41:24
URL: http://novelmaniac.blogg.se
Postat av: Maja

Lägger till dig i menyn nu, länkar dig i ett inlägg imorgon, hoppas du gör detsamma! :)

Svar: aaa såklart! :) Kram
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-20 @ 21:01:56
URL: http://directionermaja.blogg.se
Postat av: Bella

Toppen då gör jag också det nu! :D kram!

Svar: har gjort min! -Kram!
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-20 @ 21:23:40
URL: http://novelmaniac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0