chapter 43 "Home Sweet Home"


 

Tiffanys Persvektiv
~En vecka senare~
-Hem ljuva hem! sa jag högt när jag och Delliné hade klivit in i lägenheten,Veckan i Hawaii hade gått såå jävligt fort såå nu var vi hemma igen! Löven ute hade börjat falla och killarna skulle åka på min födelsedag, synd men jag,Delliné,El,Perrie och Emma(Nialls tjej) att vi skulle ha en 'tjej-kväll¨ och sova över, Inga killar bara vi.
Delliné och jag gick in till våra egna rum och vi båda började packa ur,killarna skulle komma såå fort de var klara med packingen Paul var helt okey med det och El o Perrie skulle komma oxå! de skulle sova över tills imorgon.
-När kommer killarna? sa jag men högt att Dellie kunde höra mig u rummet brevid.
-ehh....om kanske 30min vet inte svarade hon
-OK!

Harrys Persvektiv.
-Lou im gonna miss her soo much! sa jag och låg på hans säng medans han skulle packa upp hans grejer.
-Harry? i have ask if El want to marry me.....sa han och jag satte mig spik-rakt upp
-whuuut?! why haven't u told meee? sa jag
-i And El wanted to keep it a secreat but yeah...
-when are the wedding?
-after the tour svarade han och log.
-Congratulations! man! im soo happy for u sa jag och stog upp och jag gav honom en kram
-thanks! and don't tell the others cause i and El is going to tell that when everyone is at Tiff and Dellié sa han
-yeah sure! are u done? they are waiting i think sa jag
-yep! come on! sa han och öppnade dörren och resten av killarna satt i soffan
-eyy! come on! the girls are waiting! skrek Lou
-yeahhh sa Zayn och han,Liam och Niall ställde sig upp stängde av tv:n och vi alla gick ut till Hallen.

Dellinés Persvektiv.
El,Emma och Perrie hade kommit och just nu satt vi alla i vardagsrummet och väntade på killarna.
*KNACKK*KNACK**!
-COME IN! skrek jag och in kom 5 killar.
-vi alla ställde sig och och jag sprang såklart till Liam först och gav honom en kram och en puss efter det kramade jag om alla
-När vi alla hade sakt hej ville El och Lou att de hade nåt viktigt att säga.
-soo ehm...i and El have been together in like 5years and we are engaged and have the wedding after the tour! sa han och vi alla hade ögon som golfbollar förutom Harry som säkert visste om det!
-OMG Congratulations! im soo HAPPY FOR YOU!! sa jag (narare skrek) och krama om Lou och El samtidigt och efter mig var det de andra.
-guys! come on movie timeee? sa jag och hoppade i soffan och de andra hoppade på mig trevligt hahah!
-ehhh...Louu! i can't breath? sa jag
-Eyyyy! lou u are sitting on my girlFriend? hörde man Liam säga
-okey fine then? hahaah El? where are u hun? sa han och ställde sig upp och gick och satte sig brevid El medans han garvade.
-Hun are u okey? frågade Liam
-U are my herooo! love uu! sa jag högt och kramde honom hårdare!
-hahahah! chill! it was just louu hahah sa han
-yeah whatever. sa jag och himmlade med ögonen.
Tiffanys Persvektiv
-Hello! handsome! sa jag och gick mot Harry och gav honom en kram
-i have miss'd u! sa han
-we were apart for like 1 hour? sa jag och skrattade lågt
-yeha soo? i still miss u! sa han
jag log en sån där fånigt leende
-u can go to the others im just going to toilet sa jag o log
-se u son sweetie! sa han och pussade mig på pannan och gick till de andra.
När jag hade kommit ut från Toaletten satt de redan och tittade på film Zayn och Perrie i en fotölj, sen El och lou revid varandra sen brevid de satt Niall och Emma och myste och sist vare Harry som satt i den andra fotöljen, Jag tittade runt på de o log lite sen stannade mina ögon vid Harrys som klappade på sitt knä och jag gick dit tyst och satte mig på hans knä och kysste honom och mummlade ett "Thanks love u"

På flygplatset.
-im gonna miss u....sa jag lågt och skrapade min fot lite på marken.
-i love you Tiffany! and im gonna miss u to! sa harry och kramade om mig
-love u 2. sa jag och kramade hårdare och mina tårar föll.
-don't cry im gonna be home soon as u say Harry Styles is the best! i promise!
-haha! im gonna miss youre jokes! sa jag och jag försökte stoppa mina tårar
-and one day i promise u we are going to marry too! youre the one.
-awww Harry u are gonna make me cry more! sa jag och slog honom lite löst
-Cheer up!- men han blev avbruten av att kvinnan i högtalaren sa : FLIGHT TO SPAIN GO IN 5 MINUTES PLEASE CHECK IN.
-i love u. go now! im gonna wait for u and don't call and text,just do it when u are free u have work to do u know
-but? -
-no but-s! love u
-love u to byee!
-COME ON BOYS! THE FANS ARE COMING SOON! WE HAVE TO GO! sa Paul och när jag tittade runt så såg jag att de andra killarna sakta släppte sina tjejer och gick till check-in.
-Byeee! skrek jag och killarna vinkade! jag pussade och slängde iväg det till Harry och han tog i mot den med handen och la sen den vid sitt hjärta och jag awww:ade och vinkade till de andra killarna.


KAPITEL 43! :D sry har varit upptagen de senaste 2dagarna! men om ni vill kan nii juuu checka er in på min blogg! www.idaquachh.blogg.se och se om mitt liv!

Z lägger nog upp kap 43 imorgon elr övermorgon vet inte!

puzz! xxIda

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0