Chapter 41 Wanna be my girlfriend again?

Tiffanys Perspektiv
 
-STOP IT! or SOMEONE is seriously gonna regrat that he/she did it! Nobody then i mean nobody have seen Delliné angry! sa jag och tittade mot Perrie och Delliné.
Perrie ställde sig upp och gick iväg med raska steg och Zayn var inte långt efter.Liam satt där bara tyst och åt sin frukost.Louis,Harry och Niall satt bara där o sa inte ett ljud.
-delliné snälla lungna ner dig..
-men Tiff...började hon men jag avbröt snabbt henne för att jag visste redan vad hon skulle säga.
-Delliné snälla försök prata med Perrie sen och red ut allt det här,ni var juu fulla okej för min skull och liams?? fårgade jag med en mjuk röst.
-Varför just för Liam? frågade hon och slängde en blick på Liam men snabbt mot mig
-jag vet att du fortfarande älskar honom och han dig neka inte det nu sa jag och tittade mot henne
-yeah svaarde hon och log lite
-ikväll? frågade jag
-sure sa hon pch ställde sig upp o gick i väg
-What was that about? frågade Liam och jag vände blicken mot honom
-i was just saying that she must talk to Perrie obout last night and some other stuff sa ajg coh kände Harrys hand som flätade ihop våra fingrar under bordet.
-oh...but i heard my name and "alskaer" that means i love and then she said "yeah"`` ? 
-it was....i'd say to her that she whould talk to perrie for me and u, and then she said why Liam and i said that "i know that u still love Liam" and that why she'd say "yeah"" yup there i said it! sa jag och tittade mot Liam.
och ma såg ett leende komma fram där.
-sooo! who's up for the beach too day? sa jag och ställde mig upp
-meee! Sa Niall o Harry samtidigt och jag började stratta
-Liam? frågade jag och tittade på honom
-u guys can goo and enjoy! i must talk to Delliné sa han o log
-u sure? sa Niall o tittade på Liam
-yeah yeah! sa han o log ett leende o ställde sig up från frukost bordet
-Good Luck then! and come to the beach when u 2 have talkd? sa jag och tittade upp mot honom
-thanks! and we will i think haha sa han och gick ifrån bordet
-guys? sa Niall och jag o Harry tittade på honom när vi hade stått upp och skulle lämmna
-yeah? sa jag o Harry Samtidigt
-i think i will skip the beah today i don't really feel good sa han och tittade ner
-but come on Niall! Harry is soooo boring some times! sa jag och tittade på Niall 
-Hey! sa Harry och knuffade mig löst på armen 
-haha but i forgot that i have too call Emma, and talk sa han och log lite
-oh soo u have a girlfriend that u never told me who it was? sa jag och tittade på honom
-u have seen here,u know she came to the airport with me? sa han
-oh i remeber her now....but u don't want her to wait huh? sa ajg och log ett brett leende
-wee i should go! see ya soon! bye sa han och jag o Harry sa ett "Bye" sen försvann han in i hissarna.
Still up for the beach? frågade jag Harry och tittade på honom o log
-yep! but we have to change first huh? sa han och pussade min panna 
-haha yup come on then! sa jag och tog tag i hans hand och drog oss till hissarna.
När vi hade kommit in till vårat sovrum öppnade jag garderoben och tog fram minst 4 bikins, det fanns en randig rosa,en med U.s.a:S flagga på,en mönstrad och en vit.
-HARRY? skrek jag men höll blicken kvar på de bikini som låg på sängen
-Yeah? sa han och kom o krama mig bakifrån
-pick one for me will u? sa jag 
-okey, take that sa han o pekade på den mönstrade
-thanks! love u!
-love u too sen möttes vi i en kyss.
 
Dellinés Persvektiv
När jag hade lämmnat bordet gick jag upp till rummet jag,Liam o Niall Delade på och gick in till mitt rum och la mig ner i sängen,drog upp mobilen och försökte ringa Zayn men han svarade inte och jag tänkte ringa Perrie o prata om det men hon o Zayn kanske pratar just nu såå jag bestämde mig för att inte ringa.
*KNACK*
-Come in! skrek jag och jag vände mig om o satte mig upp igen Det var Liam.
-hello..sa jag tyst 
-hi...we must talk.
-about? frågade jag men visste väl vad han menade
-us..or if there is gonna be "Us" anymore sa han och satte sig ner på sängen
-oh....i...men sen blev det tyst
-look Delliné i still love u,and i want it to be us. sa han
-i don't get it...i hurt u and u still wants me back? sa jag och tittade upp mot honom
-i just can't stop loving u
-i love u too! sa jag o log - and im soo sorry for that with Zayn and i will talk too him! im soo sorryy! 
-i'ts okey! chill wanna be my girlfriend again? sa jag och lutade sig närmare
-yes yes i will! och sen såå möttes vi i en perfekt kyss! och när vi hade kysst klart bestämde vi oss för att gå ner på strande för en promenad.

 HÄR får ni 41! vi hade tänkt på att avsluta vid 50 eftersom vi hade tänkt ut en ny awsome novell men vi får see! kommentera om ni vill! puzz! xxIda
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0