Chapter 39: you are more beautiful.


Tiffanys Persvektiv.
-äru säker att du inte vill följa med? frågade Delliné för den 5:te gången och jag började bli lite irriterad.
-jaaaa! sa jag och la mig i Dellinés säng
jo vi alla hade blivit in delade i rum sen vi kom.
Harry o Jag
Perrie o Zayn
Louis o El
Niall o Liam o Dellié (det fans 3 sovrum i det rummet)
och rummen låg brevid varandra.
-verkligen? frågade hon igen och hon to ut en kläning ut ur hennes garderob
-jaaa! mamma! men måste nog dra Harry blir nog orolig och det sista sa jag lågt
-men vem ska du stanna med hemma dah? frågade hon innan jag hade hunnit stänga hotel-dörren och stack ut huvudet hur hennes rum.
-vet inte! ha det så roligt! pusss! sa jag och stängde dörren och gick mot mitt o Harrys rum.

Dellinés Perspetiv.
-vet inte! ha det såå roligt! puss! sen stängde hon dörren
jag skakade på huvudet o log, alltid hon.
jag kastade ett öga mot klockan och såg att hon var prick 6, vi skulle träffas i lobbyn och en halvtimme jag hade gott om tid.
när jag hade tagit av mig kläderna så stog jag där i underkläder och skulle precis ta på mig kläningen när nån öppnade dörren och det var Liam.
-LIAMMM!!! skrek jag och hoppade säkert 5m i luften
-omg im soo sorryyy! sa han snabbt och stängde igen dörren igen och jag kunnde slappna av igen.
"shit måste verkligen låsa dörren nästa gång, delar juu med rummet med 2 killar"
När jag hade sminkat mig o tagit på min kläning gick jag ur rummet och då såg jag Liam sitta i soffan o titta på tv:n
-Liam? where are Niall? frågade jag och han vände sig
-i think he went down to the others sa jag och stängde av tv:n o stog upp
-are we late? frågade jag och tog på mig mina svarat klackar o tog i min tröja ifall jag skulle frysa ikväll.
-nopp! and im sorry for not knocking before i....well yeah u know. sa han och tog på sig sina skor o man såg att hans kinder blev röda.
-noo it's my foult i should have look't the door
-well okey then and u look beautiful sa han och tittade på mig och vi fick ögonkontakt för några sekunder innan haf kände hur mina kinder börja hetta upp sig så jag mummlade ett lågt "thanks" och öppnade dörren och gick ut.
Tiffanys Perspektiv
jag öppnade dörren o gick så såg jag att Harry att framför tv:n och hade inte fixat sig.
-harry? s ajg och satte mig i soffan
-yeah hun? frågade han och vände sig mot mig o log.
-u are supposed to be ready in like 20minets?
-but i have told the guys that i don't want to go out and party tonight sa jag och pussade mig lätt på pannan.
-why? it's the first day here in Hawaii! and u haven't party like in month's sa ajg och hade min orolig mig
-coz i want to spend 2weeks with u beacuase we are going on tour after the Hawaii sa han tyst
-How long?
-we don't know yet maybe 3month's
-oh.....
-im sorry
-don't be im not angry im just gonna miss u.
-hey! Tiff sa han och och tog upp min haka och forsatte i love u and im never gonna love someone else!i promise! this time im not gonna break this promise okey sa ahn och jag hann inte svara förrens han tryckte hans läppar mot mina.
-u wanna do something? the sun is still up! sa han när vi hade kysst fördigt.
jag vände mig mot fönstret och såg att solen lyste
-sure? u wanna go a walk on the beach? frågade jag och tittade på Harry
-okey! come on then! sa han och drog mig upp ur soffan och vi tog på våra flip flops och låste dörren, gick ner till Reception för att lämmna in vårat kort och så srtyde vi stegen mot havet.
-it's really beautiful here huh? frågade jag o hade blicken mot havet hela tiden
-yeah it's is! sa han och tog tag i min hand -but your more beautiful sa han och man kunde höra hur han log när han sa det.
det var tur att jag hade blicken mot havet hela tiden eftersom då skulle han see hur mkt jag rodnade.


Heej! det skulle vara z tur men hon var upptagen sååå jag gör en ist! men jag vill ha 5kommentare till nästa! annasr gör vii inga förrens det har blivit 5+ vill bara ha feedback! och om ni vill ändra på något! och hann inte lägga in några bilder nästa gång puss! xxIda


Kommentarer
Postat av: Anonym

ah jag vill veta vad som händer när dom festar! :D

Svar: haha det får du när vi fått 3 till komentarer :)
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-07 @ 15:36:32
Postat av: Anonym

Skit bra!!

Svar: :)
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-07 @ 16:19:08
Postat av: Ella

Skit bra keep it up! längtar till nästa kap! :D

Svar: Tackk! bara 2 kommentare nuuu! xxIda
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-07 @ 21:03:43
Postat av: Anonym

Superbra!

Svar: Tack♥ / Z
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-07 @ 23:15:04
Postat av: Lollo

Så himla bra, älskar det! :)
kramizar♥

Svar: Tack såå mkt!! ska höra va med Z när nästa kap kommer stay turned! :D
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-08 @ 16:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0