Chapter 37 HAWAII here we come!

Tiffanys Pervektiv.
-Tiff vakna? sa dellié och skakade på mig
-neeeee. jag vill sovaa sa jag och satte kudden över mitt huvud
-vaknaaa nuuu kl är 12 och killarna sitter där ute och väntar vi har en överaskning sa hon och drog av mig täcket och jag började frysa.
-va killarna ?! sa jag och satte mig spik-rakt upp
-aaa,ta på dig nåt oxå sa hon och fnissade.
jag tittade ner på vad jag hade och det var en hello Kitty tröja o hello Kitty kortbyxor, "jag o hello kitty hahah" och jag log för mig sj.
jag bäddade sängen snabbt och gick till fönstret för att tittade på hur vädret soligt och varmt(det är juu juli trottsallt)
jag gick fram till garderoben och tog fram ett par Jeans o en vanlig t-Shirt och satte upp mitt hår i en hästsvan och gick ut till toan och Delliné hade rätt de satt där o pratade om nåt.
-im just gonna to the toilet sa jag och pekade på Toan och de nickade och jag gick vidare in för att borsta tänderna och när jag var klar gick jag ut igen och tittade på alla.så jag gick o satte mig brevid Harry som satt längst ut på soffan.
-soo Delliné? what suprise? frågade jag och tittade på alla.
-who want's to tell her? frågade Louis och tittade runt
-i can say it sa delliné och tittade på mig
-we are going to HAWAI! skrek hon
-is this a joke?! sa jag och tittade på alla
-nope! sa harry och pussade mig på kinden
-the boys here got vacation for 2weeks! sa Delliné
-when are we going? frågade jag
-on monday sa Liam och jag tänkte lite det var lördag idag såå vi skulle åka om 2 DAGAR!!!
-omg i can't believe it! my dream has com truee! how did u guys now?
-skyldig. sa delliné på svenska och jag gick fram o krama om henne.
-tack! jag älskar dig! sa jag
-what u don't love me anymore? hörde jag en röst och jag tittade på honom
-don't be silly! sa jag och avslutade kramen med Delliné och gick fram till Harry och satte mig i hans knän
-u know that i love u sa jag och kysste honom och han besvarade såklart kyssen.
-come on! get a room! skrek Louis och kastade en kudde på oss och alla brast ut i skratt
-just beacuase El isen't here sa jag och lipade
-forgot to tell u that El and Perrie is coming too! sa han och log
-the more people that come more fun! sa jag och jag vände mig och mot Harry o kysste honom igen.
-who's hungry? sa delliné och Niall Skrek först "ME!" och gick efter henne till köket som en hund och såå försvann alla och de ända som var kvar i vardagsummet var jag och Harry som fortfarande kysste varandra.
-u still up for the date? frågade Harry
-ofcourse! sa ajg och kramade om honom men då började min mage låta
-you're hungry huh? sa han och skrattade
jag nickade och rodnade djupt-
-come on! sa han och ställde sig upp och jag tog tag i hans hand och vi styrde våra steg mot köket och jag kännde lukten av pankakor.
Liam Persvektiv
när vi alla hade lämmnat Tiff o Harry i vardagsrummet gick vi andra till köket och satte os ner medans Delliné skulle göra pankakor.
jag och Adalia hade gjort slut eftersom jag just nu älskade nån annan även om hon sårade mig djupt,jag hade bara trott att jag var över henne genom att jag och Adalia blev ihop. ingen visste att vi 2 hade gjort slut
-Liam?
-huh? what sa jag och vände mig mot Delliné
-I asked if you want pancakes?
-sure sa jag och log och hon log tillbaka och det värmde mitt hjärta på nåt sätt.
efter kanske 5min kom Tiffany och Harry in och satte sig ner och började äta och vi alla började prata om resan till Hawaii som alla längtade att åka till och då tänkte jag prata med Delliné om alla hoppas bara att hon fortfarande gillade mig?
Tiffanys Persvektiv
Efter frukosten var killarna tvungna att gå eftersom de behövede spela in låtar i studion.
-Dellie!? lust att hänga till stan? ska på dejt med Harry behöver handla
-mm visst! hördes det från hennes rum och efter några sek kom hon ut
jag tog på mig mina usa:´converse och hon tog på sin lila och vi låste dörren och styrde våra steg till Köpcentret.
efter att ha gått ett tag hittade jag det jag ville ha, Så jag o Delliné tänkte gå o fika.
vi betällde det vi ville ha och satte os ner vid ett bord för 2 och börkade prat när det kom fram två tjejer.
-excuse me ?
och vi båd vände oss om och såg två tjejer vid 14 årsåldern
-yeah? sa jag
-youre Harry Styles Girlfriend right? frågade den blonda tjejen
-yep! sa jag o log.
-and are u and Liam? frågade hon och tittade på Delliné och delliné skakade på huvudet o log.
-oh sa brunetten
-u 2 was a great couple! sa hon för att muntra upp dellié
-thanks hun! svarade dellie och kramade om de båda
-can we get youre autograph? frågade de båda i mun på varandra och tog fram penna o pappaer-
-sure! sa ja och tog tag i pennan o skrev mitt namn på den och desamma gjorde dellie
och när vi hade gett de varsin kram var de tvungan att gå så vi sa hejdåå och jag o dellié tänkte nog oxå att vi skulle gåå så vi ställde oss upp och gick därifrån kl var runt 5 när vi kom hem såå jag hande lite panik.
~Kl 6~~
jag hade kommit 10min 6 eftersom jag inte ville bli försenad och prick kl6 så kom han man såg att han hade på sig ett par chinos och en T-Shirt o en kavaj över han var såå ortoligt SNYGG!!
-hi beautiful! sa ahn när han hade kommit fram och kramade mig o gav mig en puss på kinden
-hey Handsome! where are we going?
-it's a suprise! sa han och tog tag i min han och vi började gå
efter minst 20min så var vi i en skog .
-Harry? we're we going? please say?
-it's a suprise hun trust me? sa han och pussade mig på kinden
-okey close youre eyes sa han och jag lyssnade på honom
jag kände hur han ledde mig genom skogen och helt plötsligt stog vi stilla
-open youre eyes now. sa han och höll i min hand
och precis då när jag öppnade ögonen blev jag förvånad utsikten allt var perfekt! jag vände mig och och kysste honom.
-do u like it? frågade han och kramade om mig
-no. i love it! sa jag och vi satte oss ner på filten som redan låg här när vi kom
-im glad that u love it! sa han och vi satt bara där o njöt av utsikten¨
~en timme senare~
vi hade suttit här och pratat om allt och nu var det iaf dags att gå
halvägs hem började det ösregnavi skyndade oss hem men sen stannade Harry och jag tittade på honom .
-come on Harry? it's raining? sa ajg och gick fram till honom
-do u want to dance? frågade han och log mot mig
-but Harry for the first there's no music playng and the second it's raining sa jag med ett snett leende
-come on? frågde han och log sitt sötaste leende och han visste att jag inte sägs nej till det leende
-okey then! sa jag o vi blrjade dansa i regnet på en trottoar(stav)
efter en stund stannade han
-u know i really really love u right? frågade han
-yeah and i really really love u too! sa jag och log
-prove it sa han och flinade
-sure! och jag böjde mig fram och kysste honom,allt kändes som en film en overklig film men vi blev störda av att en bil kom och det var Louis som hade sett oss.
-come on lovebirds! it's raining! sa han och öppnade dörren åt oss och vi gick o satte oss-
-and yeah im sleeping over El tonight so u 2 can get some Private time sa han och skrattade
-shut up lou! sa Harry och vi alla skrattade,men jag blev för trött och la mitt huvud ner på Harrys axel och föll i en djup sömn
Harrys Pervektiv
-she is a keeper u know , sa lou och jag log mot honom
-yeah i know i love her soo much i don't want to lose her.
-u won't sa han och jag log igen
-thank u lou she means everything to me!
-did u say to her that we are going to a tour in a month and we are gonna be gone for like 3months? frågade han och tittade på mig i backspegeln och han såg min oroliga min
-no i didn't want to ruin the moment we had and i got my kiss in the rain sa jag o log lite halvt
-u must tell her sa ha och tittade på mig.
-i know sa jag lågt
-where here! sa ah och stannade bilen jag tackade lou och bärde in Tiff i lägenheten och sen bytte jag om och la mig ner brevid henne och log efter ett tag föll jag i en djup sömn.


det var ett riktigt långt nu! tror ni att vi deserves 5kommentarer elr mer? nsäta kap kommer nog imorgon elr på tisdag puss! xxIda&Z


Kommentarer
Postat av: :D

BÄSTAAA !!! meeera :D

Svar: Haha håller på nu :) / Z
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-04 @ 17:13:29
Postat av: Olivia Hellman

Jag har lagt upp din blogg som länkbyte redn igår och nu är det din tur ;D

Svar: okkk gör min nuuu :D
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-04 @ 19:52:29
URL: http://novvelsoned.blogg.se/
Postat av: Nellie

Ja visst har gärna länkbyte med dig :)

Svar: gör min nuuu :D
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-04 @ 20:47:30
URL: http://storysofonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0