Chapter 36 a date?

Tiffanys Persvektiv.
När jag hade avslutad kramen gick jag fram till Zayn som stog och lagade mat.
-It smells good! sa jag och tittade på honom
-haha thank u! sa han och log
-it's chicken with curry and rice huh? frågade jag
-hahah yeah! svarade han
-Tiffany! come out here! skrek Niall,jag tittade ursäktande på Zayn och gick ut till vardagsrummet där alla satt och Louis o Niall spelade xBox(fifa)
-YES! I WON! skrek Niall och hoppade upp och gjorde sin segerdans och jag bara stog där och flinade "Gud vad jag hade saknat de" tänkte jag och gick fram och satte mig brevid Delliné och tittade på-
~Efter en stund~
-Guys! dinners ready! sa han och man hörde hur han la fram glas o talrikar
Jag ställde mig upp och de andra var inte långt efter,man kunde höra hur Niall och Louis bråkade på skoj med varandra för att Niall hade vunnit över Louis typ 3 omgånger på fifa.
Jag hammnade mellan Harry o Niall och Delliné,Liam och Zayn mitt i mot
~Efter middagen~
-wow Zayn! it was delicious! sa Niall när han hade stoppat i sig sin sista tugga och lutade sig bakåt o klappa sig sj på magen.
-It was really good! sa jag och tittade på honom
-Thanks guys! sa ahn och ställde sig upp och la hans talrik o glas i diskmaskinen och vi andra var inte långt efter.
-soo what do u guys wanna doo? frågade jag när vi alla hade sammlats i vardagsrummet
-well maybe a movie? frågade Zayn och tittade på oss alla.
-sure? sa alla i mun på varandra och alla var uppe med att vilken film vi borde se.
-so we got no candy and chips Tiff and Harry u 2 can go and buy something? frågade Liam och tittade på mig sen på Harry.
-yeah sure svarade jag för att de skulle ändå inte ge upp så jag gick till hallen och tog på mig mina converse.
-are u coming? frågade jag och tittade mot Harry
-eh yeah sa han och ställde sig upp och gick o tog på sig skorna och jackan efter några sekunder var vi redan påväg till affären.
-we must talk u know? sa Harry
-about? svarade jag
-you and i sa han och tittade på mig.
-Go on...
-im really sorry Tiff...it was caroline that took my phone when i took a shower and i didn't know ...and i broke up with her. det sista sa han ganska lågt.
-i forgive u. sa jag och tittade upp mot honom
-really? frågade han med ett större leende
-yeah,i was dumb that did'nt let u explain in the first place sorry
-u don't have to say sorry. sa han
jag log bara som ett tack och kramade om honom.
-we are here! sa jag och gick in i affären och tog en påse och plockade allt möjligt godig och samma sak gjorde Harry och efter tog bi 2 åosar chips och jag envisades om att betala med harry lät mig inte.
påvägen hem pratade vi om allt möjligt.
-soo Tiffayn i must ask u a thing...is it we again?
-i---dont know sa jag lågt
-we say like this meet me at Milkshake city tomorrow at 6?
-is it like a date? frågade jag och log
-yep! come on the others are waiting sa han och tog tag i min hand och vi gick lite snabbare.
~Nästa Dag~


heej! kort jag vet men bättree än inget! :D fick ni biljetter till One Direction?! jag fick tyvärr inte men jag letar, och om det är nån av er som säljer kika mig: idaquachhh elr e-mail: [email protected]

3+ kommentar till nästa


Kommentarer
Postat av: :D

MEEEER!!:D

2012-11-03 @ 16:36:32
Postat av: Emilia

Svar: Sure, jag ska göra ett snart :)

2012-11-03 @ 19:04:10
URL: http://storydirection.blogg.se
Postat av: Anonym

Den är superbra!!!
MEEEEEER!!! =P

2012-11-03 @ 19:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0