You're Still the one ~ Chapter 9



-Nelly? are you in there? frågade en välbekant röst utan för dörren
"Harry" jag tårkade bort tårarna snabbt och la ner Charlie på golvet och gick sakta till dörren och tittade i nyckel-hålet och där var han.
-yeah. svarade jag
-please let me in? frågade han
-I don't have time now....just say what you want sa jag och satte mig ner mot dörren
-Louis told me...and theres another thing you got to see,Nelly please let me in?
-WHY?! you didn't call or text me in 2 and a half year Harry?! When my dad died, i really needed you but you didn't awnser my call or text...i knew this was going to happen..Harry listen im sorry...i didn't mean to say that...
-Nelly don't apologize...i didn't awnser you're calls or text for a reason but it's complicated, im sorry can you let me in now? sa han
Jag ställde mig upp och tårkade mina tårar ännu en gång och öppnade försiktigt dörren och där satt han på väggen brevid dörren-
-Come in sa jag tyst och han ställde sig upp och kom in,när han hade stängt dörren och precis när jag vände mig om så omfammnade han mig i en kram.
-Im soo sorry Nelly,im gonna make it up for you okey? viskade han i mitt öra
och jag log ett litet leende till svars.
-Lou told me about you and dave..what happend? sa han när vi hade sattit oss ner på soffan.
-it was a stupid fight...Harry he was gona on busniss-trip for a month and my feelings for him has changed sa jag tyst
-i don't understand how it feels but i promise you this time im here for you. sa han och mötte mina ögon.
-what was the second thing you wanted to tell me? frågade jag
-This sa han och gav mig hans mobil.
Harry Styles new girlfriend?
stog det på rubriken och det fanns en bild på när vi var i Nandos när jag tog tag i hans hand och gick in.
-what are we going to do now? well we're just friends so yeah...sa jag med det kändes inte rätt när jag sa "Just friends" nåt hände med mig men jag ignorera känlsan och gav tillbaka mobilen.
-well i tweeted "Nelly and i are just bestfriends since we where younger don't send her hate okey?" so i hope they don't send hate to you. sa han o log
-yeah me too and Harry? sa jag när han skulle ställa sig upp från soffan
-yeah?
-can you sleep here tonight i really need someone right know..sa jag tyst och helt plötsligt blev mina kinder röda.
- sure but dosen't you work tomorrow? frågade han
-yeah i do but not until 12 something i think..
-wait what do you work with?
-I work as a photographer sa jag och log
-You're dream job...not bad sa han och log sitt söta leende
-well Never Say never right? sa jag
-Bieber-fan? frågade han
-yepp,he's really handsome! sa jag och tog upp min bild och visa honom min bakrund
-yeah maybe...but im handsome to you know...sa han och slog till mig på armen
-so it's a yes? that you will sleep here tonight? sa jag och log stort
-sure why not...im just gonna Call Lou sa han och jag nickade till svars och ahn gick in till köket.

~Harrys Persvektiv~~
-Hey! Lou
-Hi Hazza what's up?
-I was going to tell you that im gonna sleep over Nelly tonight i said and leaned against the sink.
-Sure,are you gonna tell her? he ask
-Not the right time...She just broke up with Dave and yeah...i said
-you're right but Hazz i gotta go se ya tomorow okey?
-yeah bye!
-Bye! he said and hung up

~Nellys Persvektiv~~
-What movie? frågade jag honom och tittade runt i min bokhylla.
- why not A walk to Remember sa han och jag vände mig om mot honom
-I love you! you know that? sa jag skrattandes och letade efter filmen och jag märkte att han log bakom mig där han satt i min säng.
-Found it! sa jag och tog fram dvd när jag hade letat en stund.
När vi hade tittat till den halva filmen blev jag ganska trött eftersom klockan var nog 11 elr nåt.
-you tired? frågade han mig
-a little sa jag och log mot honom
-should we sleep? frågadde han med ett snett leende
-yeah...sa jag och stängde av tv:n
-well the sofa are waiting! sa han och ställde sig upp
-Stay please?..sa jag tyst
-Sure sa han och log ett litet leende och la sig ner i sängen igen och kramade mig bak-ifrån
för jag låg mot väggen.
-Goodnight my beautiful princess sa han och pussade mig på huvudet och jag sommna med ett leende.


7+ kommentarer till nästa kap! och jag älskar att får kommentarer såååå KOMMENTERAAA! xIdaaa 
ps: Kiss you - Videon kmr ut på Måndag! längtar verkligen


Kommentarer
Postat av: :D

jaaaaa as bra :D

2012-12-15 @ 20:48:37
Postat av: Anonym

Mmer

2012-12-16 @ 17:52:57
Postat av: Anonym

Vill ha mer

2012-12-16 @ 17:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0