You're Still the one ~ Chapter 8

~På flygplatset kl 8~~
-Nelly?! sa en bekant röst och jag vände mig om och mötte Dave i en varm kram.
-I have miss'd you soo much! sa jag och tittade in i hans blå:a ögon
-me to! sa han och vi kysstes men nåt kändes konstigt,jag fick inte de där när man är kär längre och det kändes så fel att kyssa honom.
-You smell like girls perfume? frågade jag
-well...eh..the women who sat next to me had a lot of perfume on himself yeah soo how has you're weekend been? sa han och såg lite nervös ut
-Really good, i've meet a oldfriend and yeah, sa jag
-her name? frågade han när vi var påväg ut ur flygplatset
-actually it is a "Him" and his name is Harry sa jag och han flätade ihop mina och hans fingrar men jag frog snabbt undan.
-Oh sounds fun...can i meet him? sa han och vi satte oss i en taxi och tittade kosntigt men brydde sig inte mer.
-Yeah sure but he's busy this week, oh crap!
-What? frågade han
-i forgot to ask him his number...sa jag tystare
-well to bad sa han och skrattade lite
-what? sa jag och vände mig mot honom
-i said to bad sa han och skrattade ännu en gång
-why are you saying that? sa jag och tittade på honom
-I can't? sa han nu med en röst jag aldrig hade hört förut
-Stop the car! sa jag och taxin stannade
-Nelly?!
-you act like a JERK you know that?
-Nelly!...
- call me when you're the old dave i knew okey? sa jag och drog min arm och smällde igen taxi dörren. Och till min förvång åkte taxi-bilen iväg.

~Louis persvektiv~~
"Isn't that nelly?" i ask myself while driving
-it must be Nelly I mumbled and park my car at the curb and walked up to her as she sat in the grass.
-Nelly? i ask and she turn her head up
-oh..hi Louis! she said and and forced a smile
-Nelly why have you been crying? i ask and sat down in front of her in the grass.
-I have fought with my boyfriend about something stupid...she said
-im sorry, i can drive you home if you want it to? i ask and smile'd
-thanks louis...it means a lot and can i get Harrys number? i forgot to ask him, she said and blushed a little.
-yeah sure you're phone?
-here.

~Nelly's pervektiv~
-done! sa han och gav tillbaka min mobil
-thanks! sa jag och log
-come on sa han och ställde sig upp och räckte ner handen och jag tog tag i den och han drog mig upp.

-Thanks for the ride! sa jag och log mot Louis
-no prob! sa han och jag öppnade dörren och log en sista gång innan jag stängde dörren och gick in till porten.
när jag öppnade dörren kom Charlie springades fram till mig och började hoppa runt.
-i have miss'd you to! sa jag och tog upp honom och pussade honom på huvudet.
När jag hade tagit av mig skorna gick jag och la mig i soffan plötsligt när jag fick sms

From: Boyfriend<3 20:45
Im sorry.i love you.

To:Boyfriend<3 20:46
Dave...i love you to but

From:Boyfriend<3 20:46
but?

To: Boyfriend<3 20:47
You were gone for 1 month, everything has changed. im sorry. it's over.

efter det sms:et hade han försökt ringa mig minst 5ggr men jag svarade inte, jag vet att det var dumt att göra slut över ett sms men jag är inte kär i honom längre. och där tog mina tårar över.


såå kap 8! två kap på samma dag! är inte jag awsome?! 7+ KOMMENTARER så får ni två kap imorgon! xIda


Kommentarer
Postat av: :D

OMG HAJKHJWKHDJWDH AAAAAAAS GRYMT !!:D

2012-12-14 @ 17:36:08
Postat av: jossan

jätte bra!!!!! :D

2012-12-14 @ 18:32:33
Postat av: Anonym

Meeeeer!!! ;)

2012-12-14 @ 20:21:56
Postat av: Anonym

Den är as bra!!!!!!

2012-12-14 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0