You're Still the one ~ Chapter 5

-So how has life been? frågade han mig och
-Okey i guess my dad died a year ago and my mom moved back to Holmes Chapel with Sam her new man or something you? sa jag och bärde upp Charlie i fammnen
-Im so Sorry! really good i guess sa han och klappade Charlie
-it' okey,i think Charliee likes you sa jag och log
-haha yeah! svarade han och skratta lätt
*RING* Dave
-Can u take charlie i just have to awnser this call sa jag och han tog i mot hunden och nickade
-Hi Dave sa jag glatt och gick bort
-Hi hun! bad news i got to stay here for like antother week,they need me sa han
-Oh...well it's okey sa jag med en ledsam röst
-i promise you i will make it up okey? i got to go byee!
-yeah bye! sa jag o la på och gick tillbaka till Harry
-Hey why so sad? frågade han och tittade på mig
-Well My boyfriend are on business Trip with the work so he have to stay another week there sa jag.
-Boyfriend? how long? frågade han
-almost a year now sa jag o log snett
-oh okey...well i hope we to can spend some more time then? sa han
-Yeah you're my bestfriend right? sa jag
~Harrys Persvektiv~
"ofcourse she whould have a boyfriend she's beautiful well she's everything a guy want"

-Ofcourse! Always and im having dinner with my friend and his girlfriend wanna join us? frågade jag
-I'm not disturbing you, then? She said
-No ofcourse not! come on
-well if you insist! but im just have to leave Charlie at home?
-i can drive you i said quickly
-Thank you! she said
-Should we go, I asked and gave her back Charlie
-Yeah sure.
-Louis i gonna have a friend with me home is it okey?I said when Nelly had gone up to the apartment to leave Charlie.
-It's not Caroline right? he asked laughing
-no..it's Nelly?
-Oh that girl sa han - Yeah no problems
-thanks bro! see ya soon! I said and hung up when Nelly opened the car door
-i didn't have time to change is this okey? she asked, and I started to drive
-yeah ofcourse you look beautiful i said
-thank you,she said blushing
~Nellys Persvektiv~
-Someone home? frågade Harry när vi hade kommit in i lägenhetn som doftade Spaggeti och köttfärs sås.
-in the kitchen! sa en kill röst
jag tog av mina skor och föjlde Harry in till köket
-Louis this is Nelly! sa Harry och jag sträckte fram min hand och han tog tag i den och vi skakade
-Hello im Elounor Louis girlfriend
-Hi Eleounor! Nelly sa jag och vi kramdes
-Nelly im gonna show you my room? so these two lovebirds can be alone sa Harry skrattandes
-Yeah sure! sa jag och följde med honom till rummet
När jag kom in såg den ganska välstadat ut bara att det låg några strumpor på golvet här och där och på bordet fanns det bilder i ramar på hans familj och på den sista var det på Jag och han när vi hade vattenkrig i hans trädgård.
-wow...you still have this photo sa jag och tog upp bilden och tittade på den
-yeah ofcourse i have it! sa han och stog brevid mig
-well how is it going with the girls? sa jag och satte ner bilden
-good i think bur everytime the fans see me with a girl they are sending her hate and yeah ,i see that it has been going well in you're love life? sa han
-yeah i guess it have...i feel bad for you Harold sa jag och satte mig ner på hans säng
-you know that i don't like it when you call me Harold sa han och satte sig brevid
-yeah that's why i call you that "Harold" sa jag och log
-and iif you call me that again something bad for you will happen! sa han och log enn lurigt leende.
-HAROLD! sa jag och log ett brett leende
-Okey i I warned you! sa han och hoppade på mig så han hammnade överst
-what are you gonna do? HAROLD!!! sa jag och skarattade
-Tickle you! beacuse i know that you dont live it! sa jag och började kittla mig
-noo...o pleaas...eee! sa mellaan skratt-attackerna
-do you want me to stopp? frågade han
-y....eee....ss! sa jag
-Then say : Harry Styles is Handsome!
-okeeyy! just stop Tickle mee!
-okey then say it! sa ha och slutade kittla mig
-Harry Styles Is Handsome! sa jag
-that was better! sa han och tittade i mina ögon o log stort

"I really have missed this green eyes"


Jag sa att ni skulle få ett kap och jag håller det jag säger sååå här får ni CHAPTER 5!!!! KOMMENTERAAA såå blir jag mer sugen på att skriva längre kap! xIda

 


Kommentarer
Postat av: Alice

Jättebra!

2012-12-09 @ 22:45:39
Postat av: Bella

Skit bra!! men en liten sak El stavas Eleanor ;)

Svar: hade problem med det hah tack! :D
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-10 @ 19:57:54
URL: http://imet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0