You're Still the one ~ Chapter 4

You're Still the One - Chapter 4
3 år senare (Författarens Persvektiv)
Ända sen dagen Nelly flyttade hade Harry känt sig tom men såklart visade han inte det,under de 3åren som hade gått hade de inte haft så bra kontakt med varandra bara kanske sms:at lite och så,Sen Harry hade blivit känd tappade de kontakten helt! Nelly förstod att det här skulle hända nån gång men visste bara inte när,hon var inte heller arg på vad som hände eftersom det var ingens fel att de båda tappa kontakten.
Nelly blev fotograf och jobbar med sina två bästa kompisar Mia och Denize och har en egen lägenhet nära jobbet och har en hund som heter Charlie och en pojkvän som heter Dave. Hennes Pappa dog precis 1år efter de hade flyttat till London så hennes mamma hade flyttat tillbaka till Holmes Chapel och bor nu ihop med en annan man som heter Sam. Så mycket hade hänt i hennes liv under 3år som hade gått.


~Nellys Persvektiv~ kl 9
*BIP BIP*
-Ughh! sa jag och slog till alarmklockan så den slutade låta.
Igår hade det varit en ganska galen natt, jag,Denize och Mia var ute o festade till 3 och jag kom verjligen inte ihåg nåt från den kvällen.jag satte mig upp i sängen och gick till Toan med sakta steg, när jag kom till Toan stog jag framför spegeln och mitt smink hade kletat sig över hela ansiktet och mitt hår stog åt alla håll,jag gjorde en ful grimas och skarratde lätt. När jag hade borstat tänderna,fixat ansiktet och håret gick jag ut till köket för att fixa fruksot.
-Charlie? where are u boy? sa jag och la ner lite mat i skålen och efter nån sekunf kom han springandes in
-eat that up and i will go for a walk with you okey?  sa jag och klappade honom på huvudet och gick o satte mig vid bordet och gjorde iordning min macka när det började ringa. Denize
-Good Morning! hördes det i andra änden
-GoodMorning! sa jag 
- i was going to tell you that you are free today so u can just chill and yeah realx from yesterday hahah! sa hon
-Thanks! are you sure that you can do it alone? frågade jag
-Yeah! i didn't drink as much as you haha, so just realax and i take care of everything se you on Monday! sa hon
-thank you! i own you! byee!
-no prob! bye! sa hon och la på. När jag hade lagt ner mobilen på bordet kom Charlie inspringandes med hans koppel i munnen och jag log stort!
-Im just gonna change clothes okey? wait here. sa jag och gick med snabba steg in till rummet.
Idag skulle jag bara ha nåt enkelt ett par jeans och en tjock-tröja, det var juu ändå i mitten av februari. 
När jag hade bestämt mig ropade jag på Charlie och jag satte på kopplet och satte på mig en jacka och ett par vita Converse. När jag hade kommit halvägs till Hyde Park såg jag ett gäng tjejer som gick i en stor klump och letade säkert efter nån.
-Excuse me? have you seen Harry Styles? frågade en brun-hårig mig
"Min Hazza?" 
-No sorry! sa jag o logg ett snett leende
-Oh okey thanks anyway sa hon och hela gänget gick iväg
-That was wierd right Charliee? sa jag och tittade ner och han svarade med "Voff" 
När vi hade kommit fram till Hyde Park släppte jag Charlie så han fick springa en stund och leka i snön medans jag satte mig på en bänk  när plötligt en kille satte sig ner brevid mig med keps och en hoddie över med sol-glasögon?
-It's Februari u know? u don't need glasses sa jag och skrattade lätt men hade blicken kavr på Charlie 
-yeah but it's hard when u are famous and stupid like me when i didn't take a bodyguard with me sa han och skrattade och rösten kände jag för väl och skrattet så jag vände mig om och han tog av sig glasögonen och så möttes jag av de där vackra ögonen som jag sist såg för 3 år sen.
-Good to se you again Harold! sa jag och log ett brett leende och tittade på hur han hade förändrats
-Can't i even get a hug? frågade han och med ett frågetecken på ansiktet
-ops i forgot sa jag och gav honom en stor kram


Chapter 4! vad tycker ni? mer hinner jag inte skriva har andra grejer att göra! vi ses


Kommentarer
Postat av: :D

OMG SUPER BRAAAAAA!!

2012-12-08 @ 22:10:34
Postat av: jossan

Jätte bra :)

2012-12-09 @ 09:26:50
Postat av: Amanda

Bra! Meer

Svar: Nästa kap kmr senare! xIda
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-09 @ 14:51:41
Postat av: Louise

Skitbra när kommer nästa?

Svar: Vid 8-9 eftersom ska åka till Tuna Park nu! :D och Tackkk! xIda
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-09 @ 14:52:20
Postat av: smilla

Braaaaa!

Svar: Tackk! xIda
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-09 @ 21:22:15
Postat av: Wilma

megabra!

Svar: Tack såå mycket! uppskattar att du kommenterade! xIda
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-09 @ 21:35:28
Postat av: onedirectionfanpage

Jätte bra kapitel verkligen :) Kika gärna in på våran blogg också :) Kram

Svar: tack! älskar eran blogg! - Kram
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-09 @ 21:47:36
URL: http://onedirectionfanpage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0