You're still the one ~ Chapter 16



 
Jag vände mig om i sömnen och insåg att Harry inte låg där han brukade...jag satte mig yrvaket upp och hörde röster från köket,jag smög sakta till dörren där jag kunde höra tydligt att det var Louis och Harry som satt i köket och pratade.
-Im scared...sa Harry och man hörde hur han suckade
-of What frågade Louis 
-Losing her again...
-Again? frågade han intressant? och Harry suckade igen
-Yeah...i didn't told you that part when she moved to London huh? sa han 
-I think you forgot to tell us...when you where busy talking "About her" 
-Oh...But anyways...she moved to London she was 15 and i didn't get the chance to say that i loved her..even today i have the same feelings for her...and now that "Bieber" came..and i think she might leave me.
- I have seen the way she looks at you and it's called true love..ask her if she has feelings for Bieber then? i promeise you that she will say no...Im gonna back to sleep,don't stay up to late okey?
-Thanks Lou..sa Harry och lät lite gladare
-No problems Bro..night
-Night sa han och jag hörde Louis fotstegin till hans rum och att han stängde dörren,
När jag presic hörde Harry Släcka lampan i köket och var påväg in hit,fick jag panik och la mig ner i sängen snabbt och smidigt.När jag hade vänt mig mot väggen hörde jag att dörren öppnades och stängdes och sen la han sig ner i sängen och kramade om mig. jag vände mig om och spelade nyvaken.
-Sorry,did i wake you up? frågade han oroligt och tog bort en hårslinga från mitt ansikte
-Not really...svarade jag lågt och hn log lite.
-Tired*? frågade han och jag nickade.
-then go to sleep again my beautiful princess..sa han och jag nickade och flyttade mig tätare honom och när jag inte äns fick ordet av det befann jag mig redan i drömmarnas värld.


"hur kunde det äns vara möjligt att vara så här söt?!" 
men jag avbröt snabbt mina tankar av att min mobil ringdes.
"Caroline" stog det på skärmen,jag bet lite i min läpp men svarade ändå.
-Hello? sa jag 
-Hi Harry long time no seen,how's everything?? frågade hon
-Hi..Caroline..everything is fine sa jag coh tittade ner på Nelly som låg och log och mitt leendé lös upp.
-Good..well can you come to me around 6? frågade hon och jag blev chockad
-Why? sa jag osäkert
-Just come...i need to talk to you. Sa hon
-But-
-Please? Harry? sa hon
-Okey then...sa jag
-bye. sa hon
-Bye. sa jag och la på.

-i Gotta Go! sa Harry och jag pausade spelet och allas ögon riktades mot Honom
-Where? frågade Nelly nyfiket
-A friend..sa han och tittade mot Louis med en menade blick.
-Oh...okey..have fun. Sa Nelly och han pussade henne snabbt på kinden och gick för att ta på sig skorna,när ytterdörren precis hade stängt ville Nelly prata med Louis i köket så de gick dit, Efter ungefär 5min kom de ut igen och Nelly satte sig brevid mig.
-How are you? frågade jag och gav Xbox kontrollen till Liam som skulle möta Zayn.
-i don't know..svarade hon
-Are you tired? frågade jag och hon nickade.
-can i? frågade hon och pekade på min axel 
-Why not? sa jag med ett leende och hon log och lutade henns huvud mot min axel.
-Wake up? sa jag och petade lite på honom där han låg och sov.
-What?-- sa han yrvaket
-The others..sa jag och tittade runt om i rummet
-I think they left..sa han
-Harry?! sa jag snabbt och öppnade hans sovrum men sängen var tom.
-Is he there? frågade Niall mig och jag skakade på huvudet.
-Niall where is he? sa jag och satte mig ner på golvet.
-I think he's just late..sa han och satte sig bevid mig.
-Can you call him? frågade jag och han nickade och tog upp mobilen och slog in Harrys nr.
-Harry Where are you? frågade Niall
-Caroline?! why do you has he's phone? sa Niall
-He fall a sleep at a friend..sa han och vände sig mot mig.
-Caroline? frågade jag 
-it's...Harrys Ex..sa han och mina tårar började komma
-Nelly please don't..cry? sa han och kramade om mig.
-I got an idea..wait here okey? sa han och jag nickade, Han lämmande lägenheten och kom tillbaka med en gittar i handen och jag tittade med ett frågetecken på ansiktet.
-Listen and stop cry okey? sa han och satte sig mitt i mot mig på golvet och hade gittaren i famnen. och han började sjunga Little Things.


SÅÅÅÅ! Chapter 16 är häääär! vad tycks? lämmna en kommentar om ni nu vill ha chapter 17 imorgon! puzzzz! xIda




Kommentarer
Postat av: :D

jaaaaa as braaa :Dskit spännande!:D

2012-12-30 @ 18:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0