You're still the one ~ Chapter 14

 
~~Harrys Persvektiv~~ (Kmr ändra till svenska,eftersom jag suger på engelska)

-Who's hungry frågade Niall som satt i soffan medans Liam var inne i båsen och sjöng
-Niall you eat like an hour ago? frågade Zayn men hade blicken kvar på mobilen(Han sms:ade med Perrie säkert) 
-i know but im still hungry sa han och tittade på mig med blicken Snälla-Kan-Du-följa-med-till-Nandos och jag suckade men ställde mig upp och sträckde lite på mig.
-yay! thanks sa Niall och jag log till-svars.
-What about Paul? frågaade jag lite tystare
-i have already told him..and he said yes if we take the back door sa han och log
-Im not suprised sa jag lite tyst för mig själv och skrattade.
Det hjälpte inte så mycket att gå bakvägen  vi blev ändå attackerade av fans,men de lät oss gå förbi när vi hade gett de några aoutografer och några bilder..
När vi hade kommit in till Nandos gick Niall och beställde medans jag satte mig ner och tog upp mobilen.
"Skulle jag ringa Nelly och frågade hur det gick på jobbet? elr kanske sms:a? Ringa är nån enklast!" 
Jag knappade i hennes Nummer och efter några singnaler svarade hon.
-Nelly! sa hon
-Heyy! sa jag och log
-Hello! Hazza , What's up? frågade hon och lät glad
-Not much..With Niall in nandos you?.sa jag och hon skrattade jag älskade när hon skrattade.
-well...im taking a paus..and yeah...sa hon och lät lite konstig
-How are you? frågade jag och tittade på Niall som väntade otåligt på maten vid kassan
-Just fine...i bit worried about Charlie.. sa hon
-come on...We'll find him..and you still have me you know! sa jag och jag kunde se hur hon log framför mig
-yeah that's truee...but i gotta go se you tonight eh? sa hon och lät en ening stressad
-yeah bye! sa jag och hon la på, när jag hade lakt på kom Niall fram till mig med två kassar fulla av mat.
Jag tittade på honom med Är-du-seriös-blicken.
-what? frågade han och jag tog mina händer i luftenoch hade mitt oskyldgia blick men vi båda brast ut i skratt.

~Efter jobbet kl 00:05~
-We're free tomorrow right? frågade Jag Lou när vi hade gått in i lägenheten han nickade till svars och gick in på hans rum,innan han stängde dörren mummlade han ett tyst "God Natt" och så gick han nog o la sig dirket.
Jag skulle precis gå och  sätta på tv:n när jag hörde snyftningar från mitt rum,jag knaäckade.
-Nelly...sa jag 
-You there...men inget forfarande så jag bestämde mig för att öppna dörren.
När jag hade öppnat dörren hittade jag Nelly i hörnet av rummet och det fanns massa bilder utspridda på golvet,De föreställde på när När någon hade dränkt Charlie...jag sammlade ihop bilderna snabbt och la de undan sen sprang jag fram till Nelly och kramade om henne.
-Everything will be fine...viskade jag till henne
Hon grät fortfarande och skakade,efter ett tag slappnade hon av lite mer. Efter kanske 10min av att jag har kramat henne märkte jag att hon sov.Jag bärde upp henne till sängen och efter en stund föll jag i en djup sömn brevid henne.

~Nästa morgon~ Nellys Persvektiv.

-You know what? frågade killen bakom masken
-No please...don't! skrek jag men kunde inte röra mig
-You can't save him...im gonna kill him like i kill'd you're stupid dog..sa han och skrattade
-Im begging you...don't! skrek jag men det var försent...han var borta
-i said STAY AWAY FROM HIM OR I WILL KILL HIM...you didn't listen to me..and it was you're fault...sa han och kom närmare mig och högg mig rakt i magen. 
-NOOOOOOOOOOOO! 


Jag satte mig upp och det bara rann ner svett från min panna "You can't save him...im gonna kill him like i kill'd you're stupid dog" ekade i mitt huvud.
-Nelly are you okey? fråagade Harry och satte sig up brevid mig och hade hans armar om mig.
-I don't know...svarade jag lågt och tänkte på mannen bakom masken,han var så lik Dave....
-im sorry that i woke you up sa jag efter en stund tystdnad .
-it's okey...should we rest a little sa och la sig ner och klappade på mina oplats,jag tvekade lite men la mig ner på hans arm ändå..
-thank you. sa jag lågt när jag lekte med hans fingrar
-You don't need to say thank you mummlade han mot mitt huvud.
-Yes i need to...and you need to read this...sa jag och stopade handen i byrån brevid och letade efter ett papper som kom med igår i brevet jag fick,efter att ha känt runt lite hittade jag den...och jag gav honom den.

-You're not gonna leave me right...sa han och när han hade läst klart brevet och tittade på mig 
-if not he gonna kill you...sa jag
-Well im not gonna let you leave me! sa han högt och kramade om mig,hårt någ att jag iallafall inte kunde rymma.
-okeey! okeeyyy! sa jag skrattandes
-im never gonna leave you...sa jag ännu en gång
-Promise me! sa han
- I Promise you,im never gonna leave you sa jag och vände mig om mot honom och gav honom en kyss.
-I didn't ask for that..mummlade han mot mina läppar.
-i know...sa jag och avslutade kyssen.

Hejjj! lovade er ett kap! så här får ni ett! vet inte direkt när nästa kommer men iaf inom deen här veckan! xIda


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Skulle du vilja göra ett länkbyte/inläggsbyte med mig? Hade varit väldigt tacksam! :) Kram Sandra

Svar: Visst! sj läser jag din blogg oxå! :) Inläggsbyte elr vill du ha i menyn? :D Kram Ida&Z
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-25 @ 12:54:58
URL: http://dreamoutloud.blogg.se
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-12-25 @ 14:27:50
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Sandra

Tycker vi kör på inläggsbyte ;) Vad roligt att du läser min blogg! :) xx

2012-12-25 @ 15:11:23
URL: http://dreamoutloud.blogg.se
Postat av: Sandra

har gjort ett inlägg om dig och lagt till dig i menyn! hoppas du gör detsamma för mig! :)

2012-12-25 @ 15:23:58
URL: http://dreamoutloud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0