You're Still the one ~ Chapter 13

-Harry...-men avbröt snabbt av att han började prata.
-Nelly...im sorry...i didn't tell cause i didn't want to kill our friendship and who-
-Harry Shut up and kiss me! avbröt jag honom oc böjde mig fram och nuddade vid hans läppar som smakade mint. När jag hade avslutad pussen satt han där chokad.


-Harrry? sa jag och skakade om honom lite. Fortfarande ingen reaktion
-omg was i that bad sa jag och skämdes ihjäl mig
-what? no ofcourse not! sa han
-im sorry...började jag men fick inte avsluta min mening av Harry
-Why do you say sorry?
-i didn't even know if you wanted to kiss me...sa jag och tittade bort
-I have wanted that kiss since i met you Nelly..sa han och jag vände mig mot honom
-i like you to Harry..sa jag tyst och skakig och han bara log som en idiot
-well can you say something? frågade jag och började rodna
-well i can promise you one thing sa han och tog tag i mina händer och närmade sig mitt öra -Im never gonna leave you forsatte han och jag omfammnade honom i en kram.

~Nästa Morgon~~

-Princess wake up sa en röst och jag öppnade mitt högra öga och möttes av gröna ögon och log

-Morning my Prince sa jag trött och han log stort
-Lou and El have done Breakfast so come on! sa han coh satte sig upp och jag mummlade nåt och satte mig upp och gnuggade mig i ögonen...
-it's Waffles! sa jag högt och skyndade mig ur sängen och satte på mig ett par mjukisar och drog med Harry till köket där El och Lou satt och åt,jag satte mig på en tom stol och Harry brevid.


-Morning! sa El och log 
-Good Morning El and lou! sa jag högg i mig en våffla och började äta men tappade snabbt aptiten när jag tänkte på Charlie som oxå älskade våfflor,jag sköt undan talriken efter att ha ätit en våffla,sen ställde jag mig upp och gick till harrys Rum för att byta om och bli redo för jobbet.
När jag hade valt outfit tittade jag mot klockan och hon var kvar i 11 så jag skulle börja om 15min,när jag öppnade dörren sstog Harry utanför och log lite.
-Hey what is it? frågade han och flätade ihop hans fingrar med mina och då hände det nåt,jag blev helt automatikst glad.
-it was noting i was just thinking of Charlie and yeah...sa jag tyst och han kramade om mig
-i gotta go to work..can you drive me? frågade jag i hans öra och han nickade och pussade mig på kinden.
 
-See you soon..okey? sa han i bilen när vi var utanför mitt jobb
-ofcourse sa jag och han lutade sig fram och vi möttes i en lätt puss.
-Bye..sa han och jag vinkade lätt och han körde iväg och jag riktade mina steg till dörren,när jag kom in möttes jag av två-leenden (Denize och Mias)
-GoodMorning Sunshine! sa de samtidigt så att det nästan lät skrämmande-
-Mornig mummlar jag tillbaka och satte mig ner på en stol
-Something has happend..tell us! sa Mia och de tog två stolar och satte sig framför mig och jag började berätta om att huset var en enda stor röra och att Charlie var borta men skippade delen mellan mig och Harry.

~Efter Jobbet~
-Miss Park you have a letter sa Chloe som jobbade hos oss som pratikant
-thank you chloe sa jag och tog imot den,det stog : To Nelly Park med en slarvig still, jag tog den i handen och gick hem (Hem till harry alltså). När jag kom hem var det ingen hemma men det fanns ett papper på sängen som troligen var från Harry.

"im comming home pretty late tonight,you know work and stuff,
you have the whole flat for you're self enjoy! see you soon Sweetie xYou're Harry 

När jag läste det sista "You're Harry" trodde jag verkligen att jag skulle svimma! hur söt får man bli..jag bytte om snabbt och la mig i sängen eftersom klockan ändå snart var 8,men helt plötsligt fick jag tänka på brevet jag fick idag,jag hppade ur sängen och letade efter brevet och öppnade det men vid den sekunden ångrar jag att jag äns hade öppnat den eller äns tagit imot den.
såå! den kom ut ganska sent men bättre sent än aldrig va? :) xIda

 

Kommentarer
Postat av: :D

så otroligt bra!!:D

Svar: aww tack! xIda
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-22 @ 11:36:10
Postat av: ;)

den är verkligen jättebra! MEEER!! =)

Svar: awww Tackk! det kommer en imorgon elr sent ikväll! :D xIda
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-23 @ 19:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0