You're Still the one ~ Chapter 12

Killarna var skit trevliga,roliga att prata med,aa allt med de var ganska trevligt.
-So Nelly? you have Boyfriend frågade Niall när vi alla var i vardagsrummet och satt i soffan och alla som pratade blev tysta och tittade på oss...
-i had...you? frågade jag och mötte hans blåa ögon och log lite och kände mig lite obekväm.
-oh...ehm..no i don't sa han och lät nervös..för alla blickar var mot honom.
-What about a movie? You guys can pick..im just gonna se if there something to eat? sa jag och gick mot köket och för att bryta tystnaden som uppståg när Niall hade svarat.
-jag öppnade kylskåps-dörren och letade lite men det fanns bara grädde som var det goda,så jag satte mig vid bordet och sprutade i lite grädde i munnen och satt där och började tänka.
-can i come in? frågade Niall och knackade på väggen och hans blonda ruffsiga år dök upp.
-yeah sure..sa jag och log lite-
-Nelly...really? frågade han och pekade på grädden
-What? it was the only thing...sa jag och lät okyldig och ham bara himlade med ögonen och skrattade.
-You now Harry likes you..sa han efter en stund.
-yeah and i like him to sa jag och log brett
-Nelly i mean "Like Like" you know when two person is in love..sa han och hans ena ögonbryn gick upp och jag skrattade för att han såg såå rolig ut men slutade när jag hade fått in det där "Like Like" i hjärnan.
När jag hade tänkt på det en stund kom jag på lappen han hade gett mig för 3år sen hade han verkligen väntat 3 år?
-but...he had girlfriends right? frågade jag.
-yeah..but it was always him that broke up with them...cause me missed you..
Då kom jag att tänka på att när jag sa att Justin Bieber hade frågat om mitt nr och han lät lite nera när jag sa det...hur dum frå man bli?!
-i don't know what to do..i have never thoungh him in that way so i don't know if i like him to..
-think about it okey? and come on i think they are waiting sa han och log så att hans söta tandställning syntes.
-i will...hope it's not i Scary-movie...sa jag tyst och gick och satte mig brevid Harry som jag alltid brukade göra och Niall satte sig brevid Louis.
-What movie? viskade jag till Harry
-One Missed Call..sa han och log lite
-Harry...? sa jag
-It was Zayns idéa sa han och skrattade lite för att han visste väl att jag verkligen inte gillade skräck-filmer.
-Not Fair..sa jag och tog mina armar i kors och såg sur ut men vilken sekund som helst log jag lite.
-Hey..Lovebirds shhhh! we're watching the movie! sa Zayn helt plötsligt och jag började skratta lite och snart hängde Harry med.

-Nell? sa Harry och skakade lite på mig.
-huh? sa jag sömnigt och insåg att jag låg på Harrys Axel.
-The guys have gone..and you need to sleep in my room. sa han och log lite
-no i staying in the sofa sa jag och öppnade högra ögat
-no..sa han och tog tag i mina fötter och armarna och bärde upp mig
-HArry! skrek jag och fick panik och höll om hans hals
-Well...you're fault..and yes you're gonna sleep in my bed! sa han och gick till hans sovrum och slääpte ner mig i sängen.
-that was NOT fair...sa jag och han log.
-Goodnight then sa han
-Harry can you? frågade jag och klappade på platsen brevid mig men han tittade osäkert på mig.
-just i little...and we have to talk..sa jag och log lite
-just 10 min! sa han och satte sig brevid mig under täcket.
-so what did you wanna talk about? forsatte han och jag vände mitt ansikte mot honom.
-Do you like me? frågade jag
-yeah..why?
-i don't mean like a friend...sa jag tyst
-Nell... why do you even ask? frågade han
-i just want to know..do you like me? frågade jag igen och den här gången vände han sig bort.
-yes..sa han tyst
-Yeah...for 4years now..sa han ännu en gång
-Harry...


Kommentarer
Postat av: Jenny ッ

SV: Nu har jag också fixat :)

2012-12-19 @ 20:23:18
URL: http://anotherdirection.blogg.se
Postat av: :D

jaaaa de skulle va underbart om hon kysste honom nu typ!!
bästa mera:D

2012-12-19 @ 21:27:54
Postat av: Bella

Jätte bra!

2012-12-20 @ 10:35:34
URL: http://skyangelss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0