You're still The one ~ Chapter 1

-Why do u stare at me like that? sa jag o la ner mina böcker i en låda
-Cause you're beautiful sa han o log
-well for the first keep you're lies for youreself and the second i thoungt u said that u will help me packing and the third Get you're ass down here and help me cause sitting on my bed dosen't. sa jag och kastade en Nalle på honom.
-hey! that wasen't fair! sa han och kastade tillbaka den
-yeah we say soo! sa jag och lipade mot honom 
-okey i will help u! just beacuse youre my best-Friend! sa han och satte sig ner brevid mig och hjälpte mig att lägga in böckerna.
-well Thank u Harold! sa jag och flinade
-u know that i don't like to be called Harold
-yeah. i was just kidding Hazza! sa jag o log
-much better sa han o log lätt
-U know...im gonna miss u soo much! sa jag efter en stunds tystnad
-im gonna miss u to Nelly...so much..you have no idea...
-Harry i dont want to leave you? sa jag och mina tårar var nära att falla och Harry såg det såklart och omfammnade mig i ännu en kram.
-Nelly please don't cry? You are always gonna be my Best Friend forever okey? don't forget that sa han och pussade på mitt hår lätt.
-But Harry what if we will never meet again? sa jag och tittade upp och mötte hans ögon
-Don't say that! we are gonna meet again i promise u! trust me.
-but...-
-No but's we are gonna meet Again Thats it! sa han och log ett snett leende
-How can u be so sure? frågade jag
-i just feel it u know but now we got to finish this...or we'll never be done here! sa han och tittade på lådorna och grejerna vi hade kvar.
-sure! sa jag och log lätt.
det tog minns 1Timme till att packe ner alla mina onödiga grejer och när vi var klara var Rummet tomt förutom sängen och garderoben som stog kvar. Jah Skulle nämmligen sova hos Harry ikväll igen och spendera dagen med honom och hinna säga hejdå till Gemma,Anne och Robin.
-well we're done here! sa Harry och borstade av sig och stog upp.
-yeah...sa jag och tog tag i Hans hand och han drog mig upp.
-so what do u want to do now? it's youre last day i Holmes Chapel u know sa han
-ehm..can we go a walk and then take an ice-cream pretty please?? frågade jag med mina hundvapls-ögon
-hahah suree! sa han 
-After u! sa han och öppnade dörren 
-Thanks Haz
-Mom Dad! me and Harry are jsut going for a walk and eat some ice-cream u know my last day here yeah?
sa jag när vi hade kommit ner till Hallen och skulle ta på våra skor.
-yeah sure! go and have fun! sa mamma och pappa hållde med.
-Well byee then! sa jag 
-Byee! sa Harry och vi stängde dörren
-The same old place? frågade HArry och jag nickade o log. 
Vi gick runt lite tills vi kom till en park och kom till ett stånd där Killen som ägde den hette Tommy och jag och Harry hade alltid köpt från honom sen vi var små han var som våran farbror.
-Hi Tommy! sa jag och 
-Hi! Kidz! sa han och gav mig en stor kram och HArry deras handslag
-The usual? frågade han
-yeah! sa jag o log! 
När vi har fått glasserna tog harry fram pengarna och jag stoppde honom
-hey! im gonna pay this time u know London tomorow sa jag 
-What London? frågade Tommy och tittade på mig
-oh i forgot to tell u..im moving to London Tomorrow,my dad stupid job

Chapter 1 is out! what doo u think? kommentera!! xIda
 

Kommentarer
Postat av: Melanie... well thats all i have

AHHSKIT BRA!! tillskillnad från mig HELT TOM I SKALLEN

2012-12-03 @ 20:46:50
Postat av: :D

meer:D

2012-12-03 @ 22:02:23
Postat av: ;)

Den är bra!!!!

Svar: tackkk! :)
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-04 @ 09:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0