Chapter 6 His eyes

Knack Knack Hördes det på dörren
-COME IN! skrek jag och jag hörde dörren öppnas
-We have brought candy! hörde man nån säga.  Jag,Denize och Niall reste oss och  gick till hallen.Där såg vi  killarna och deras flickvänner. Jag började presentera mig
-Hi im Melanie sade jag och krama Danielle,Perrie,Eleanor och Taylor sedan var det Denize tur ,hon gjorde som mig
- Have u bought food!? frågade Niall
-Yes for you Niall sade Harry och gav  Niall en påse som det troligen finns mat i!
-Which movie have u seen? frågade Perrie
-Reel Steel! sade Denize 
Vi alla började rösa oss mot Vardagsrummet där alla satte sig
-Which movie? frågade Denize den här gången!
- Me and Denize dont like girly movies so u know! ..Sorry girls but its gonna be a horror movie sade jag . Tjerna suckade och tog varsin kudde haha  medans killarna skrek och var glad för att vi inte skulle kolla på nån tjejfilm
-Yes finally two girls who likes horror movies! skrek Louis
-yeah yeah whatever sade El
-soo lets see 100 Feets!  sade jag
-what ? never heard of it? sade Harry och de alla nickade instämmande
-well now you have!
Jag  krypte imellan Zayn och Denize, Zayn log väldigt sött, Hela hans ansikte var ju sött och kroppen sexig.. Vad fan Melanie!! Jag skakade bort tankarna
-AHHH! skrek alla tjejer! t.o.m jag blev rädd av händelsen! Vi mötte varanndras blickar, jag log detsamma gjorde han.Jag var djupt försjunken i hans vackra ögon.
-Aj varför slog du mig sade jag och kollade på Denize
-Ni kollade på varann som om ni var förälskade! och du vill inte väl ha allas blickar särskilt hans Flickvän!
Flickvän....det ekade i mitt huvud varför vet jag inte men han var sjukt söt kan jag säga! Jag tog godispåsen och åt upp allt på  5 minuter

Där fick ni en till hoppas ni gillade den ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är super bra! fortsätt skriva! går in på denna bloggen för att bara läsa dina kapitel!!

Svar: Tack så mycket♥♥ Det värmer
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-18 @ 20:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0