Chapter 5 Movietime

- last in da water is a count!!! skrek jag  och sprang mot vattnet
- haha first place!!! sade jag när jag kom i vattnet
- I would win if i was prepared sade Lou för att han var sist haha
- whatever just because you are close to crying it didnt count sade jag och log
 
Vi hade varit i stranden och haft kul i många timmar när Liam sade
- Oh no we forgot we have to pick up our girlfriend on the airport in 1 hour !!! Alla killarna började få panik förutom Niall han ba satt där  lol
de packade deras saker och frågade om vi ville hänga med
-No thanks sade Denize
-Okey but we have to hurry!  skrek Harry som redan var halvvägs till bilen.Så ryktena var sanna han och Taylor dejtade? Jahupp
-Niall what are u doing!?  sa  Zayn
- Its not like i have someone to pick up you can go im staying with  the girls!  Byee tell them i said hi.
-So what are we gonna do? frågade Niall
-well lets pack our stuff and go to our hotel wich is your hotel to!
- Do u live in Idea hotel to?
-Yes we do! sade både jag o Denize. Vi packade våra grejer och fixade en taxi.Inne i bilen var Denize i en helt annan värld?
-Denize! ropade jag
-W-what? frågade hon
- what is it? frågade Niall
- Maybe Papz have taken photos of us? Sade Denize
- Well im just teeting to our fans taht we re friends  sade Niall
-no its not that. We have strict parents.. sade jag... Soo like they wouldnt like it
-Oh okey sade han
- Niall what movies do u like? frågade Denize
- Not girly movies, Action!
-Good neither do we! we like action too hahah
-woow you are the first girls i met who says that sade han
- Well we re special .... well  atleast i am sade Denize Jag fnös
-Yeah right!
 
-Which movie? frågade Jag.Denize hade hämtat typ 20 st filmer inför den här resan om det skulle varit dåligt väder så gott om filmer hade vi!
- Reel Steel maybe? sade Denize
-Okey then it is Reel steel! sade Niall. Jag stoppade i skivan och satte mig i lilla myshögen vi hade gjort! sedan tog jag en godisbit,sedan en till,och en till tills Denize fick nog och gav mig hela påsen! hahah! När halva filmen hade gått  ringde Nialls  Mobil
-Hi what is it? sade han och la på högtalare
-Were are u? Danielle,Perrie,Eleanor and Taylor is here!
-oh well im watching a movie with the girls!
-which girld Niall have u got a girlfriend? Hörde man från bakgrunden
-yes GIRL  Friends ! svarade han
-well can we come? frågade de.Han kollade på oss och vi nickade

Kan jag få några komentarer?

Kommentarer
Postat av: Anonym

1 ord!



MEEEEER!!!!

Svar: Kommer upp en till idag
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-15 @ 23:18:36
Postat av: Anonym

väldigt bra! jag bokstavligen längtar till nästa kap.!!!!! för jag hoppas att det kommer fler!!

Svar: Tack det värmer:)
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-15 @ 23:22:56
Postat av: Anonym

Meeer

Svar: kommer nog upp en ikväll ♥
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-16 @ 11:30:02
Postat av: Anonym

Mera!

2012-12-16 @ 17:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0