Chapter 4 Beach

 
Jag och Denize gick runt i affärer här medan jag hade köpt 2 T shirtar hade Denize köpt typ 15 olika plagg!
-Kan vi inte dra till stranden? frågade jag när vi satte oss i en café.Den var mysig och väldigt sköna stolar kan jag säga haha
-Visst vi drar efter fikan svarade hon
- Aa okej svarade jag medans jag kolla på den underbara utsikten
 
-Denize vilken ska jag ta?! sade jag frustrerat och hållde upp två bikinisar, en smygg vit med dragkedja och en med amerikanska flaggan på
-Ta den vita för lixom hallå vi är inte i USA? sade hon och skratta
-Du och dina lama skämt sade jag och suckade, Hon räckte ut tungan
-Bara för att du inte har den sortens humor!
-Vilken sort den som folk tycker är skit tråkiga så att de skrattar åt det? sade jag och gick mot badrummet
Jag tog på mig bikinin och sedan tog jag på med en fin klänning!
När vi båda var klara tog vi en taxi och åkte bort mot stranden Le Pauline hette den.
--Shit vad varmt orka sola jag badar! sade jag
-Jag med vänta låt mig ta ett kort på dig! sade Denize. Denize har en blogg såå jaa såklart hon vill dela sin semester med foton!
-säg Denize äger! sade hon och knäppte
-få se! sade jag och gick mt henne. Den blev skit snygg måste jag erkänna
- FÖRST DEN I ÄR EN APA! skrek Denize och vi båda gick så långsamt som det gick haha. Medans vi gick så såg jag 5 killar
-Denize kolla där! sade jag och pekade fast inte så att folk såg
-Kom vi säger hej! sade hon och drog mig. Innan jag hann protestera hade vi hunnit fram
-Hi guys do u remember us? sade Denize Alla kollade åt hennes håll LOL in one direction.
-Yeah how can we forget? sade Louis
-Yeah sade Harry instämmande .. You dont forget the 2 girls who screamed about their bags sade Harry och skrattade!
-Ha-ha sade jag sarkastiskt soo what are you doing?
-Nothing  sa Zayn som hade öppnat munnen Im just looking at two girls hot body sade han och blinka
noo shiit jag stod i bikini framför One direction SHIT vad pinsamt!! Jag rodnade
- well cant say that you lied we are hot arent we? sade Denize
-Yes we are!
-I like your  tattoos sade Louis och kollade oss
- thanks! Jag och Denize hade faktiskt velat tatuera oss ett tag så när vi var gamla nog gick vi till den närmaste tatueringsbutiken och tatuerade oss! såklart fick vi mycket skäll av våra föräldrar och utegångförbud :)
- Soo you wanna hang out with us? frågade Liam
-yeah sure!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heyy hörni! asså jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte är så aktiv som ida är hon har ju hunnit ända tills  kapitel 8! men jag är inte hemma så mycket men jag skriver så fort som jag har tid Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

As bra!!!!!!!!

Svar: Tack♥
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-15 @ 23:14:05
Postat av: Mia

Haha utegångsförbud xD men skit bra Z♥ ;)

Svar: Tack Mia:)
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-18 @ 22:12:11
URL: http://miiaaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0