Always you ~~ Chapter 3 Fans

Jag vaknade av skrik,inte en enda person heller utan  kanske tusentals kändes det som!
-DENIZE!!! vakna!! Skrek jag och slog till henne med kudden
-Vad fan gör du sådär för jag är redan vaken!!
-Jaha sorry vaknade du  också av skriket? frågade jag
-Jaa för en timme sen kunde inte sova om så hålld epå med mobilen.
-Men vi kollar vart det kommer ifrån   kom! sade jag och hoppade ur sängen med Denize bakom mig Vi gick till fönstret och då förstod vi! Jag och Denize kollade på varann
- OMG är One Direction på samma hotell som oss!? skrek Denize och hoppade.
-Jaa om du kollar på skyltarna!Sade jag och log
-Nu byter vi om och  drar ner och käkar! sade Denize.Med de orden gick honoch jag till våra resväskor och tog på Matchande magtröjor och svarta shorts med nitar
-Är du klar? frågade jag
-aa kom. Vi gick ner till buffén och jag började dregla när jag såg allt gott! Jag tog Vattenmelonbitar. Det räckte för mig men Denize tog värsta högen. Jag skratta åt henne när hon satte sig bredvid mig
-Vad!? jag är hungrig sa hon och jag skrattade ännu mer sedan såg jag Denize kolla ner i maten och rodnade.Varför gjorde hon det?
-Melanie hela matsalen kollar på dig sade hon tyst. Jag kollade runt alla blickar var på mig. Jag börja skratta.hur konstig såg jag ut? joo MYCKET hahaha Äntligen slutade folk stirra.Jag och denize skrattade för oss själva till man hörde skrik från lobbyn. runt 20 fans hade kommit in! 5vakter sprang efter de. Jag såg 5 killar springa upp för trappan shit det där var läskigt


Kan inte skriva mer sorry

Kommentarer
Postat av: :D

mer:D

Svar: :)
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-10 @ 18:32:02
Postat av: ;P

MER!!!!!!!!!!!!!

2012-12-11 @ 19:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0